A gazdálkodó szervezetek számára az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény, valamint az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet kötelezővé teszi az elektronikus ügyintézést.
A kérelem benyújtását követően kollégáink néhány napon belül hozzárendelik Önhöz a cégképviseleti jogosultságot.
Új ügy indításához kattintson az Ügyintézés indítása gombra, majd jelentkezzen be meglévő Hegyvidék Fiókjába.
Új ügyfeleink ide kattintva regisztrálhatnak.
Nincs.
A cég képviseletét kérelmező magánszemély Hegyvidék Fiókjába történő belépést követően a jobb felső sarokban lévő „FELHASZNÁLÓ” menüből tudja kiválasztani, hogy a cég képviseletét szeretné-e ellátni vagy saját ügyben magánszemélyként szeretné a felhasználói fiókját használni.
E-PAPÍR FELÜLET HASZNÁLATA
Az E-papír felületre belépve fontos, hogy az alábbi sorrend szerint töltse ki az űrlapot:
Budapest 12. ker. Település