Epapír csatlakozási adatlap e-ügyintézést biztosító szervezetek részére

Az elektronikus ügyintézést biztosító szervezetek kezdeményezhetik az ePapír szolgáltatáshoz történő csatlakozásukat a csatlakozási adatlap benyújtásával.

Kulcsszavak: epapir, csatlakozás, általános célú kérelem űrlap

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 1.§ 17. pontja alapján elektronikus ügyintézést biztosító szervezetnek minősülő szervezet, valamint a szolgáltatást az Eügyintézési tv. 42/A. § szerinti igénybe vevő, elektronikus ügyintézést nem biztosító szerv.

A Központi Azonosítási Ügynökön keresztül elérhető elektronikus azonosítási szolgáltatással (Ügyfélkapu, tároló elemet tartalmazó személyazonosító igazolvány, vagy Részleges Kódú Telefonos Azonosítás) történő azonosítást követően küldhető be az űrlap Hivatali Kapu tárhelyről.

 

Amennyiben szervezete kizárólag interfészes Hivatali Kapu tárhellyel rendelkezik, a kitöltött űrlap pdf formátumban történő mentés után, a szokásos módon küldhető be a NISZ Zrt. Hivatali Kapu tárhelyére.

 

A megcímzendő Hivatali Kapu rövid neve: EPAPIRCSAT, a hozzá tartozó KRID: 468409119

Az e-Papírhoz történő kapcsolódás feltétele, hogy az igénybe vevő szerv rendelkezzen hivatali kapu regisztrációval.

A hivatali kapu csatlakozásról bővebb információt itt talál:

https://szeusz.gov.hu/bksz

 

A csatlakozással kapcsolatban további információkat a https://szeusz.gov.hu/ep oldalon olvashat. 

NISZ ZRT.