Amennyiben a korábbi megkeresésével kapcsolatos intézkedésünkkel nem értett egyet, úgy észrevételeit – az első bejelentésére kapott válaszlevél ügyszámának megjelölésével – ezen űrlap kitöltésével reklamációs szakterületünk felé megteheti.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt-vel szerződésben álló ügyfelek.
Kérjük, adja meg vevő (fizető) azonosítóját, 8 számjegyből álló felhasználó azonosítóját, a reklamáció tárgyát, majd töltse ki a „Reklamáció szövege” mezőt.
Bejelentésére a Garantált Szolgáltatások II. pontja szerint 15 napon belül választ kap.
ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft - Contact Center Osztály
Esetleges panasza további orvoslása céljából, amennyiben a kapott válaszokkal, intézkedésekkel nem ért egyet, az alábbi szervekhez fordulhat bejelentéssel:
A lakóhelye szerint illetékes kormányhivatalnál tehet bejelentést elszámolási, számlázási, ki és visszakapcsolási, illetve méréssel kapcsolatos ügyekben.
Lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat vitás ügye rendezése érdekében.
Hálózattal kapcsolatos csatlakozási, hozzáférési, rendelkezésre állási panaszokkal fordulhat a MEKH-hez.
Lakossági ügyfelek számára szóló tájékoztató
Vállalkozások, közintézmények számára szóló tájékoztató
A honlapunkon megtekintheti üzletszabályzatunkat és a villamosenergia-szabályozással, működéssel, valamint cégcsoportunkkal kapcsolatos jogszabályokat.
ELMŰ-ÉMÁSZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KFT.