Postai szolgáltatásokkal kapcsolatos bejelentés.
Bármely természetes személy (állampolgárságtól függetlenül).
A postai szolgáltatásokkal kapcsolatos bejelentések megtételéhez le kell töltenie az elektronikus ügyfélszolgálati űrlapjainkat, amelyeket számítógépes kitöltés után, személyes Ügyfélkapuja útján, elektronikus formában juttathat el Társaságunk részére.
A közszolgáltatóra vonatkozó válaszadási határidő:
Postai, elektronikus és telefonos ügyintézés, valamint személyes megjelenés esetén a beérkezéstől számított harminc nap.
Ügyfél szempontjából fontos határidő:
Panasz a postai küldeményhez kapcsolódóan a feladás napjától 6 hónapos jogvesztő határidőn belül, sérelmezett tevékenység esetén az erről való tudomásszerzéstől számított 30 napon belül, de legkésőbb a tevékenység megvalósítását követő 6 hónapon belül tehető.
Az eljárás illetékmentes.
Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomtatvanyok_urlapok/elektronikus_urlapok
Általános nyomtatványkitöltő program
- 2012. évi CLIX tv. a postai szolgáltatásokról
- 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet a postai szolgáltatások nyújtásának és a hivatalos iratokkal kapcsolatos postai szolgáltatás részletes szabályairól, valamint a postai szolgáltatók általános szerződési feltételeiről és a postai szolgáltatásból kizárt vagy feltételesen szállítható küldeményekről
MAGYAR POSTA ZRT.